یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ریشه فساد در بی عدالتی انسان است، گفت: اگر پرورش انسان درست شود این مسائل درست خواهد شد و انسان های شایسته بسیاری بوده و هستند که دست به حق کسی نزده اند و نخواهند زد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز شنبه (۲۱ مهر) در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: توجه به اهمیت کار خود در حوزه آموزش و پرورش اهم مسائل انسانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: چه در مسئله علم و چه در مسئله اجرا و یا انواع و اقسام رشته ها و تولیدات و صنایع و فعالیت های شبانه روزی، مقدمه برای پرورش انسان است و اگر همه این ها انجام شود و در پایان جهت داده نشود و انسان کامل به وجود نیاید، همه چیز هدر می شود.

وی با بیان اینکه مهمتر از دانش، جهت دادن به آن است، افزود: امروز جهان بشریت در این تجربه تلخ شاهد است که علم بدون ایمان بدتر از جهل است و علم، اقتصاد و انواع و اقسام تولیدات و رشته ها وقتی ارزش دارد که به آن جهت انسانی بدهید.

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: اگر آن کسی که انسان نیست مجهز به ابزار علم بدون ایمان شود به جنایت هایش در شیطنت و قتل و ویرانی سرعت می دهد و همه این ها در پرورش خلاصه می شود که آیا شیطان و یا انسان با فضیلت پرورش می دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ایران ما انقلابی و انقلاب ما اسلامی است و به تعلمیات انبیا بر می گردد و اصل آن پرورش است و تمام ارزش ها در این قضیه است و تا زمانی که انسان، انسان نشود کارش جنایت و فساد است.

وی با بیان اینکه حاکم شدن عدل زمانی محقق می شود که انسان در جایگاه عدل قرار گیرد، افزود: به این معنا که انسان، انسان شود و در این صورت است که همه چیز جای خودش قرار می گیرد و همه زیبایی ها به وجود می آید و بالاترین عبادت است.

آیت الله عبادی اظهار داشت: در دولت تمدن اسلامی حضرت مهدی(عج)، انسان در جایگاه خودش قرار خواهد گرفت و این جنون سرمایه داری که دنیا را در خودش احتکار کرده است دیگر وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ریشه فساد در بی عدالتی انسان است، افزود: اگر پرورش انسان درست شود این مسائل درست خواهد شد و انسان های شایسته  بسیاری بوده اند که دست به حق کسی نزده اند و نخواهند زد.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز داد جهان در آمده است و دنیا به ما باز خواهد گشت وقتی که به بن بست برسد و اکنون در آستانه این پیچ تاریخی قرار داریم و اگر عدالتی که اهل بیت(ع) فرمودند اجرایی شود همه زمین را کافی است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه پرورش انسان سرمایه گذاری بر روی یک هدف است، گفت: هدف اصلی پرورش انسان است و در این صورت مشکلی پیش نمی آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید داشت: دنیا در حال بازگشت است و به سختی کشیده شده است و راهی جز اسلام وجود ندارد و دنیا به این نتیجه رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha